tisdag 22 februari 2011

Glasögon beställda

Nu har jag varit på Specsavers och gjort synundersökning. Hade fått något sämre syn sedan Oktober 2007 då jag gjorde min förra undersökning så jag kollade ut två nya coola bågar från Sand, så klart de dyraste bågarna i hela butiken, så typiskt att det alltid är de dyraste som är snyggast. Tjejen i butiken tyckte jag kunde sporta dessa större svarta bågarna, var lite osäker på dom först men jag tycker dom är coola, lite sjuttiotal och jag gillar allt som är retro så de passar nog mig utmärkt :) Bra att man får 2 för 1 på Specsavers, det är kul att variera glasögon.

1 kommentar:

Robban sa...

Snälla söta gooa Amanda,du får inte lägga ner denna superfina blogg som du har,jag saknar dina grymt snygga outfits,du är med bred marginal den snyggaste på hela minoutfit.se sajt och på alla andra sätt åxå:)kan du inte fortsätta att uppdatera dina outfits....please;)