måndag 20 september 2010

Linea = Lurendrejeri

Jag beställde ju en hallösning för ett tag sedan (klädhängare och skoställ) på Linea - fint hemma för otroliga 299;- ! HA pyttsan, trodde jag ja., i Fredags när jag hämtade ut paketet innehöll detta enbart en klädhängare! Jag mailade Linea och frågade vart skostället tagit vägen, skickade även med min orderbekräftelse där det står klart och tydligt ''Klädhängare och skoställ'' idag fick jag till svar att det på deras hemsida enbart står klädhängare och att skostället står med ett eget pris och det att jag enbart fått klädhängaren är helt OK. OK? Det är fan inte OK! Det är falsk marknadsföring, det är vad det är för när jag beställde då framkom det att man skulle få både och i ett och samma paket (med denna bilden till), detta har dom nu ändrat och säljer numer klädhängaren och skostället var för sig. Fyfan vad jag hatar företag som inte kan stå för när dom gjort fel... Nu måste jag punga ut 90 spänn i fraktavgift för att skicka tillbaka skiten!
Gör mig en tjänst handla aldrig på Lineahemma.se!

Inga kommentarer: