tisdag 22 juni 2010

Cykel + mat(t)shopping

Imorgon är det min sista lediga dag innan midsommarhelgen, så de blir mycket att göra! Ska åka och köpa en ny cykel (kommer bara ha 5 min. resttid på cykel till jobbet när jag flyttat:)), två plasmattor, en balkongmatta och dessutom midsommarhandla. Alla saker i olika affärer! Var på Rusta och ÖoB igår. Hittade helt otippat perfekta plastmattor till hallen på Rusta, i orange och vitt dessutom (som jag har letat efter orangea mattor!) Blev så jäkla glad, hoppas nu bara de finns kvar imorgon. På ÖoB hittade jag perfekt utematta med ploppar under som jag ska köpa till balkongen, i grått eller mörkgrått, har inte riktigt bestämt mig än..
Nä, nu blir det hopp i säng, ska försöka hinna läsa ut ''Marilyn Manson, den långa vägen ut ur helvetet''...





Inga kommentarer: