lördag 13 december 2008

Sneakers & Heels

När jag var yngre och fram till ett par år tillbaka så hade jag bara sneakers (köpte alltid vita klassiska Reebok Freestyke Hi) och när de blev slitna så köpte jag ett par likadana (har sammanlagt ägt 3 par vita och 1 par svarta).. På senare år gick jag över till Converse All Stars istället (som jag har i 4 olika kulörer), vilket fall som helst så hade jag inte en tanke på klackar... Är nog därför jag älskar det så mycket nu! Har ju lite att ta igen ;)
Jag tycker det är skoj att sjukt höga klackar bara blir trendigare för varje år som går. Ju högre ju bättre verkar det som.. Tänk för 5-10 år sen så var det bara flickorna i Amsterdam som tjänar sitt leverbröd du-vet-hur och strippor som hade sådana höjder på klackarna... Nu har ju var och varannan kvinna på sig ett par ordentliga heels.. Och jag tycker det är sexy as hell och hoppas det håller i sig lååångt framöver ;)

Inga kommentarer: