söndag 30 november 2008

Trött trött tröööttt

...Åh så trött och svag jag känner mej just nu, nästan lite melankolisk. Har sovit dåligt två nätter i rad. Kan bero på att jag druckit ett par glas sista kvällarna. Vin gör en avslappnad men sover bättre det gör man fan inte. Iaf inte jag. Kom nyss hem från jobbet och känner att det blir ett tidigt sänggående ikväll. Mmm en dusch och en go säng... Finns det något bättre? Jo klart de finns ;) Men inget jag kan tänka mig just nu.
Känns som de flesta i ens omgivning är trötta, både av sömnbrist och psykiska problem. Mycket sånt nu. Hemskt, hemskt. När jag känner mej allmänt trött på livet så kan jag minnas tillbaka på när man gick i skolan. Alltid planer på nya fester på olika platser, med olika människor vareviga helg... Sen så tror jag det stämmer det där att huden börjar åldras efter 20, min hy har blivit sämre än någonsin. Buhu

SÅDÄR. Nu får jag ha klagat färdigt. Nu ska jag lyssna lite hard metal

Inga kommentarer: